- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest nie jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Nie spełniono następujących wymagań.
- Niektóre elementy strony nie posiadają opisów alternatywnych bądź odpowiedniego oznaczenia alt.
- Gdzieniegdzie etykiety pól formularza nie są powiązane z kontrolką formularza.
- Miejscami hierarchia nagłówków jest zaburzona.
- Gdzieniegdzie kolor jest wykorzystywany jako jedyny wyróżnik treści interaktywnych.
- Gdzieniegdzie kolor nie spełnia wymaganego minimalnego kontrastu.
- Wyszukiwanie przy pomocy wyszukiwarki na stronie za pomocą klawiatury może być utrudnione.
- Brakuje możliwości szybkiego pominięcia treści za pomocą skip link.
- Focus nie jest wystarczająco wyraźny.
- Brakuje odpowiedniego oznaczenia pól obowiązkowych i ich stanu w formularzach.
Zamek Królewski na Wawelu dokłada wszelkich starań, aby użytkownicy serwisu internetowego https://kulturalnybiznes.pl/ mieli pełny dostęp do jego treści, mogli te treści zrozumieć oraz aby wygodna nawigacja umożliwiała logiczne i intuicyjne korzystanie z serwisu. Staramy się na bieżąco usuwać stwierdzone bariery dostępności strony internetowej https://kulturalnybiznes.pl/
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie autoaudytu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Rafał Konopka Specjalista ds. dostępności, rafal.konopka@wawelzamek.pl, 12 4225155 wew. 366. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie,
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Każdy może:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności,
- wnioskować o udostępnienie,
- wnioskować o alternatywną formę treści.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
.Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:
- Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
- ul. Krakowskie Przedmieście 15/17,
- mejl: esp@mkidn.gov.pl
- telefon: 22 25 00 140
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.